Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Du har helt rett dysene skal vare mye lengre og noen ganger gjennom hele bilens levetid.. Du sier ikke noe om årsmodell så er jo ikke så greit å gjette hvor gammel den er, du skriver heller ikke om det er bensin eller diesel men antar det er diesel. Er garanti utløpt så kommer du ingen vei uansett om du går rettens vei og du blir da taperen. Skriv heller en hyggelig mail til importør og se om de stiller opp med såkalt goodwill og kanskje dekker noe av regningen. Matrialfeil i dyser nei det tror jeg ikke, produksjonsfeil i dyser nei det tror jeg ikke heller og ville bare rammet 1 dyse isåfall. Forklaringen ligger nok i bilens liv etter at den rullet ut fra forhandleren. 1. Har du noen gang tanket i utlandet diesel kvalitet kan variere mye. 2. Har det blitt fylt feil drivstoff om enn aldri så lite og hvis det ikke er deg kan en annen ha gjort det. 3. Har du noen gang fylt på sånne luriums greier som dyserens ol. 4. Noen stasjoner kan ha gamle tanker nedgravd i jorden der vann kan trenge inn har du noen gang fylt fra slike små avsides liggende stasjoner. 5. En og annen gang kan det nok komme diesel av mindre god kvalitet i vanlige stasjoner også da stasjonene får drivstoff fra forskjellige rafinerier levert til Norge i fks tankbåt og tankbil, var disse ordentlig rengjort før tanking. Toyota kan ikke være ansvarlig for alle de punktene som er nevnt ovenfor. Hvis du sender dysene til et metalurgisk labratorium og får en rapport på de kan det nok hende du kan bruke denne og kontakte en advokat og gå rettens vei, husk det er du som har bevis førsel her Lykke til..

Mvh Kviasen

Hei Du har helt rett dysene skal vare mye lengre og noen ganger gjennom hele bilens levetid.. Du sier ikke noe om årsmodell så er jo ikke så greit å gjette hvor gammel den er, du gikk garanti ut for 1 uke siden eller 6 år siden. Du skriver heller ikke om det er bensin eller diesel men antar det er diesel. Er garanti utløpt så kommer du ingen vei uansett om du går rettens vei og du blir da taperen. Skriv heller en hyggelig mail til importør og se om de stiller opp med såkalt goodwill og kanskje dekker noe av regningen. Matrialfeil i dyser nei det tror jeg ikke, produksjonsfeil i dyser nei det tror jeg ikke heller og ville bare rammet 1 dyse isåfall. Forklaringen ligger nok i bilens liv etter at den rullet ut fra forhandleren. 1. Har du noen gang tanket i utlandet diesel kvalitet kan variere mye. 2. Har det blitt fylt feil drivstoff om enn aldri så lite og hvis det ikke er deg kan en annen ha gjort det. 3. Har du noen gang fylt på sånne luriums greier som dyserens ol. 4. Noen stasjoner kan ha gamle tanker nedgravd i jorden der vann kan trenge inn har du noen gang fylt fra slike små avsides liggende stasjoner. 5. En og annen gang kan det nok komme diesel av mindre god kvalitet i vanlige stasjoner også da stasjonene får drivstoff fra forskjellige rafinerier levert til Norge i fks tankbåt og tankbil, var disse ordentlig rengjort før tanking. Toyota kan ikke være ansvarlig for alle de punktene som er nevnt ovenfor. Hvis du sender dysene til et metalurgisk labratorium og får en rapport på de kan det nok hende du kan bruke denne og kontakte en advokat og gå rettens vei, husk det er du som har bevis førsel her Lykke til..

Mvh Kviasen

Hei Du har helt rett dysene skal vare mye lengre og noen ganger gjennom hele bilens levetid.. Du sier ikke noe om årsmodell så er jo ikke så greit å gjette hvor gammel den er, gikk garanti ut for 1 uke siden eller 6 år siden. Du skriver heller ikke om det er bensin eller diesel men antar det er diesel. Er garanti utløpt så kommer du ingen vei uansett om du går rettens vei og du blir da taperen. Skriv heller en hyggelig mail til importør og se om de stiller opp med såkalt goodwill og kanskje dekker noe av regningen. Matrialfeil i dyser nei det tror jeg ikke, produksjonsfeil i dyser nei det tror jeg ikke heller og ville bare rammet 1 dyse isåfall. Forklaringen ligger nok i bilens liv etter at den rullet ut fra forhandleren. 1. Har du noen gang tanket i utlandet diesel kvalitet kan variere mye. 2. Har det blitt fylt feil drivstoff om enn aldri så lite og hvis det ikke er deg kan en annen ha gjort det. 3. Har du noen gang fylt på sånne luriums greier som dyserens ol. 4. Noen stasjoner kan ha gamle tanker nedgravd i jorden der vann kan trenge inn har du noen gang fylt fra slike små avsides liggende stasjoner. 5. En og annen gang kan det nok komme diesel av mindre god kvalitet i vanlige stasjoner også da stasjonene får drivstoff fra forskjellige rafinerier levert til Norge i fks tankbåt og tankbil, var disse ordentlig rengjort før tanking. Toyota kan ikke være ansvarlig for alle de punktene som er nevnt ovenfor. Hvis du sender dysene til et metalurgisk labratorium og får en rapport på de kan det nok hende du kan bruke denne og kontakte en advokat og gå rettens vei, husk det er du som har bevis førsel her Lykke til..

Mvh Kviasen

Hei Du har helt rett dysene skal vare mye lengre og noen ganger gjennom hele bilens levetid.. Du sier ikke noe om årsmodell så er jo ikke så greit å gjette hvor gammel den er, gikk garanti ut for 1 uke siden eller 6 år siden. Er garanti utløpt så kommer du ingen vei uansett om du går rettens vei og du blir da taperen. Skriv heller en hyggelig mail til importør og se om de stiller opp med såkalt goodwill og kanskje dekker noe av regningen. Matrialfeil i dyser nei det tror jeg ikke, produksjonsfeil i dyser nei det tror jeg ikke heller og ville bare rammet 1 dyse isåfall. isåfall og trolig lenge før 90000 km. Forklaringen ligger nok i bilens liv etter at den rullet ut fra forhandleren. 1. Har du noen gang tanket i utlandet diesel kvalitet kan variere mye. 2. Har det blitt fylt feil drivstoff om enn aldri så lite og hvis det ikke er deg kan en annen ha gjort det. 3. Har du noen gang fylt på sånne luriums greier som dyserens ol. 4. Noen stasjoner kan ha gamle tanker nedgravd i jorden der vann kan trenge inn har du noen gang fylt fra slike små avsides liggende stasjoner. 5. En og annen gang kan det nok komme diesel av mindre god kvalitet i vanlige stasjoner også da stasjonene får drivstoff fra forskjellige rafinerier levert til Norge i fks tankbåt og tankbil, var disse ordentlig rengjort før tanking. Toyota kan ikke være ansvarlig for alle de punktene som er nevnt ovenfor. Hvis du sender dysene til et metalurgisk labratorium og får en rapport på de kan det nok hende du kan bruke denne og kontakte en advokat og gå rettens vei, husk det er du som har bevis førsel her Lykke til..

Mvh Kviasen

Antall visninger