Revisjonshistorikk [tilbake]

Dessverre ikke uvanlig at norske importører ser en annen vei og later som ingenting i slike saker, Møller er ikke noe unntak. Dette med diesel-showet stiller i en egen klasse, der kunder som hadde en vel fungerende bil i mange tilfeller endte opp med en svarteper. Jeg er så heldig at jeg har en euro-6 versjon av 2.0 TDI, men jeg må innrømme at dersom jeg hadde hatt en bil som var berørt av denne problematikken, ville jeg med stor sannsynlighet gitt beng i nedgraderingen....alternativt gjort gode minner til slett spill og sørget for å ha mulighet til å bringe bilen tilbake til det opprinnelige styringsprogrammet i all stillhet i ettertid.

Når skaden har skjedd, og du slik jeg forstår det har en form for dokumentasjon som påviser en sammenheng, er det pr definisjon en skade som har oppstått på grunn av en jobb et merkeverksted med tilknytning til den norske importøren. Møller slår seg med jevne mellomrom på brøstet mhp garanti på utført arbeid, det et er punkt jeg absolutt ville tatt med i en skriftlig klage til Møller.