Revisjonshistorikk [tilbake]

Du beskriver en kundebehandling som fremstår som ekstremt uprofesjonell. Det kan man mene mye om, jeg tenker jo at Teslas kunder fortjener bedre. Slik jeg forstår det, har du også fått en bil med dårlig lakkarbeid fra fabrikk. For meg fremstår det som om du har et godt grunnlag for å klage, men når selger setter seg på bakbeina....eller på annen måte er vrang....er det en ting som gjelder: du må gjøre de rette tingene i rett rekkefølge. HER finner du mer om hvordan du kan gå frem: https://www.forbrukerradet.no/forside/bil/kjop-og-salg-av-bil/misfornoyd-med-kjop/

Vær ops på at dette er en generell side, den største forskjellen for din del er at du har en fabrikkgaranti å støtte deg på...du har mao i utgangspunktet en god sak.

Jeg kan forøvrig nevne at for 3ca 40 år siden var Lada Norges mest solgte bil. En periode hadde Lada dårlig lakk. Det importøren gjorde, var å etablere et lakkverksted i sine lokaler i Drammen. Dersom noen opplevde problemer med lakken - det tok ofte litt tid før kundene så dette - kunne henvende seg til sin forhandler, som regel fikk de bilene omlakkert uten diskusjon! Sånn skal det gjøres! Synd og skam at et billig merke som Lada er bedre enn Tesla på garanti og kundeservice, sånn burde det ikke være! Lykke til!