Revisjonshistorikk [tilbake]

Enig med første svar her, i tillegg ville jeg tatt kontakt med NAF, KNA eller MA....forhåpentligvis er du medlem i en av disse...de har både tilknytning til søsterorganisasjoner i utlandet som nok kan si mer om levetiden på en slik pumpe...og de har samarbeidsavtaler med advokater som har relevant spisskompetanse på denne typen saker. Dette med gararantiproblemer og norske importører er noe merkelige greier, i andre land i Europa rettes kjente feil prompte, mens i Norge...der later man som om man ikke vet noe som helst om slike feil før ETTER at garantien har gått ut. Hederlige unntak finnes....det er et av få gode argumenter for å kjøpe Toyota/Lexus :-)

Jeg har ellers kjørt diesel fra VAG gjennom flere tiår og veldig, veldig mange kilometer uten noensinne å ha hatt trøbbel, men da snakker vi konvensjonelle diesepumper. Meg bekjent holder både pumpedysemotorene og senere høytrykkspumper mål, det finnes mange biler av sorten der ute som har gått langt. At feilfylling eller diesel som ikke overholder spesifikasjonene kan være en del av forklaringen? Mulig at høytrykkspumpene er mer kresne i så måte enn tidlgiere tiders pumper, men i såfall har du en annen mulig løsning: har du tilfeldigvis utvidet kasko...? En sånn som omtfatter drivlinjen....det kan være en mulighet som jeg definitit ville undersøkt.

Antall visninger