Revisjonshistorikk [tilbake]

I utgangspunktet greie biler, der du på vanlig måte sjekker verkstedshistorikk, med fokus på faktisk speedometerstand, registterreimskifte, oljeskift til rett tid, hjuloppheng mv.. Også A4 kan være utsatt for rust, husk alltid at "litt" rust ofte er toppen av isfjellet. Biler som har jalla-utstyr som senkesett gir deg en potensiell utgiftspost, jeg ville heller aldri engang tenkt tanken på å kjøpt en bil som er "chip-tunet". Dertil er det for mange dyre deler som blir utsatt for vesentlig høyere belastning gjennom hele "verdikjeden". Et annet forhold er at enhver effektøkning...uansett hvor "kjekt" det er...uten unntak skal være ført inn i vognkortet. Ellers er dette biler som holder lenge gitt at du behandler dem pent og passer på dem. I dette ligger selvfølgelig at du bør se etter en bil med få eiere som har passet på bilen sin...fremfor en bil som har gått gjennom en drøss eiere...gjerne ungdommer...som kjøper bilen fordi den "går bra" :-) Om du tenker på quattro....se gjerne etter en bil med tilstandsrapport...kan lønne seg VELDIG!

Antall visninger