Revisjonshistorikk [tilbake]

Et tilleggspunkt: Møller gikk ut med brask og bram for flerfoldige år siden, og innførte tre års garanti på reparasjoner og deler...rett nok med en form for beløpsgrense...men likevel. Premissene for dette kan du sikkert få hos Møller Bil Sandnes, eventuelt hos Møller Teknisk. Det springende punktet her er tolkningen av hva som er hva i tilknytning til garantireparasjonen. At du ikke har garanti på "boks nummer to" som ikke er skiftet tidligere, er så sin sak, men jobben er som er utført, har åpenbart ikke ført frem til mål. Som et minimum burde jo dette betinge en splitting av regningen der man dekker arbeidspengene.

Forøvrig har jeg opplevd Møller Bil i Sandnes som en svært positiv samarbeidspartner gjennom mer enn 25 år. Dog har det jo vært en gjenganger at kunder med importbiler opplever problemer i det norske markedet. Har selv opplevd god kundestøtte på to bruktimporterte biler opp gjennom årene i Sandnes, jeg ville nok som en del av klageprosessen tatt en seriøs samtale med Møller Bil Sandnes og bedt dem om hjelp til å løse saken på en for begge parter bedre måte. Ellers er det som svaret over sier, forbrukerrådet er en fornuftig vei å gå. Lykke til!

Antall visninger