Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Morten.

Interessant- og en tragisk historie. Nok en gang et godt eksempel på et ubrukelig verksted - eller mekaniker. Dette går under kategorien uhørt og hendelsen skulle aldri ha funnet sted. Tragisk.

Dette tyder på dårlig planlegging fra verkstedet side, samt at de bruker udugelige mekanikere. Dessuten holder de deg ikke underrettet heller. Det er du som tar kontakt med dem hver gang. Det er feil.

Dessverre er dette vanligere enn mange aner og mange kunder svelger kameler hver dag. Trist men sant.

At man kan finne nye / flere feil underveis i en jobb kan skje. Slik som med wire og skoldene i dette tilfellet.

Det samme at en jobb tar lengre tid og blir dyrere. Særlig på litt eldre biler. Men da må du som kunde få beskjed i god tid.

Det er helt riktig av deg å rapportere dette videre oppover i systemet hos kjeden. Og JA - her har du all grunn til å forvente en oppreisning og et godt plaster på såret.

Har man driti seg ut så må man tørke opp ...

Antall visninger