Revisjonshistorikk [tilbake]

Tectyl behandling(Norulf)

Hei Ser du engasjerer deg ang tectylbehandling av bil, jeg har en 2006 Ford Transitt Connect 2008 modell som er angrepet av rust i kanaler, hvis jeg kjører den til et firma som behandler kan jeg være sikker på at de fks fraråder på grunn av at rustangrep er kommet for langt og sier kom tilbake når kanaler er byttet eller kjører de bare på uansett. Har hørt det er mye ymse aktører der ute så hvem kan man egentlig stole på. Transitten er en grei bil den men våre veier må jo til slutt skilles men ville jo gjerne hatt den litt til. Passer jo egentlig aldri å bytte bil.

Tectyl behandling(Norulf)

Hei Ser du engasjerer deg ang tectylbehandling av bil, jeg har en 2006 Ford Transitt Connect 2008 modell som er angrepet av rust i kanaler, kanaler(vanlig problem på disse), hvis jeg kjører den til et firma som behandler kan jeg være sikker på at de fks fraråder på grunn av at rustangrep er kommet for langt og sier kom tilbake når kanaler er byttet eller kjører de bare på uansett. Bor i Kristiansand og du nevner noen der som er bra. Har hørt det er mye ymse aktører der ute så hvem kan man egentlig stole på. Transitten er en grei bil den men våre veier må jo til slutt skilles men ville jo gjerne hatt den litt til. Passer jo egentlig aldri å bytte bil.bil og det som er bra for miljøet er jo å bevare det man har lengst mulig isedenfor å kjøpe ny elbil som krever enorme resurser å produsere og samtidig forlenge levetiden på den bilen man har allerede. Er jo blitt el bil hysteri der ute og mange tror jo de slår et slag for miljøet men så feil de tar, først ryker det vel et par barnearbeidere i Kongo for hver bil samt at når du står å tanker strøm spør du deg selv hvor den kommer fra den kan jo like gjerne komme fra et kullkraftverk nedover i Europa da vi må netto importere strøm på dagtid. Har de en måler på bilen som nekter å ta imot strøm fra annet enn fra vind, vann eller solkraft og tar taxi videre til jobben hvis så er tilfellet nei neppe. Og hva med de enorme utfordringene som ligger litt frem i tid når alle de kanskje millioner av batterier skal saneres. Yours througly Khaleesi

Tectyl behandling(Norulf)

Hei Ser du engasjerer deg ang tectylbehandling av bil, jeg har en 2006 Ford Transitt Connect 2008 modell som er angrepet av rust i kanaler(vanlig problem på disse), hvis jeg kjører den til et firma som behandler kan jeg være sikker på at de fks fraråder på grunn av at rustangrep er kommet for langt og sier kom tilbake når kanaler er byttet eller kjører de bare på uansett. Bor i Kristiansand og du nevner noen der som er bra. Har hørt det er mye ymse aktører der ute så hvem kan man egentlig stole på. Transitten er en grei bil den men våre veier må jo til slutt skilles men ville jo gjerne hatt den litt til. Passer jo aldri å bytte bil og det som er bra for miljøet er jo å bevare det man har lengst mulig isedenfor å kjøpe ny elbil som krever enorme resurser å produsere og samtidig forlenge levetiden på den bilen man har allerede. Er jo blitt el bil hysteri der ute og mange tror jo de slår et slag for miljøet men så feil de tar, først ryker det vel et par barnearbeidere i Kongo for hver bil samt at når du står å tanker strøm spør du deg selv hvor den kommer fra den kan jo like gjerne komme fra et kullkraftverk nedover i Europa da vi må netto importere strøm på dagtid. Har de en måler på bilen som nekter å ta imot strøm fra annet enn fra vind, vann eller solkraft og tar taxi videre til jobben hvis så er tilfellet nei neppe. Og hva med de enorme utfordringene som ligger litt frem i tid når alle de kanskje millioner av batterier skal saneres. Yours througly Khaleesi

Antall visninger