Revisjonshistorikk [tilbake]

trykk for å gjemme/vise revisjon 1
opprinnelige versjon

We-connect problemer

Hei. Har nettopp kjøpt en ny 2020 model Passat GTE. Bilen er bra, men we-connect appen er fullstendig ubrukelig. Har prøvd å fått fornuftig svar fra forhandler og we-connect teamet hos VW uten suksess. Blir bare bedt om å sende inn informasjon og bilder av feilmeldinger mm. App'en er særdeles ustabil, blir ofte katet ut av den uten åpenbar grunn, tar uforholdsmessig lang tid å få kontakt med appen/bilen, når det først er lagt inn f.eks avreisetid ifm kupevarmer - kan ikke stole på at dette er satt opp. Har dere fått flere tilbakemeldinger om dette, og har dere mulighet til å trykke litt på importør på hva som i h... skjer med dette. Begynner å bli særdeles frustrert. En av grunnene til at vi kjøpte ny GTE var at på denne modellen skulle appen fungere bra.

Antall visninger