Revisjonshistorikk [tilbake]

trykk for å gjemme/vise revisjon 1
opprinnelige versjon

Eu-kontroll

Noe Bennyen kan ta opp , er når du kjører ut av verkstedet , glad og fornøyd , for nå er bilen tipp-topp. ????? Jeg mener at en bil er kun EU-godkjent , når den står på bokken inni verkstedet, da den ikke er godkjent når du kjører de første meterne på vei hjem, glad og lykkelig. Jeg, f.eks. fikk bilen godkjent rett før jul og i slutten av januar var det ikke ett klikk , da jeg skulle starte den,, Det viste seg at startmotoren døde stille og rolig,,,, Men da verkstedet skulle kjøre bilen ut , låste allt seg, Det viste seg at det meste inni bremsetrommelen var rustet vekk. Opphengene til fjærene inni der, hang og slang i bare rust,,, noe veivesenet her i Bergen strever med å ødelegge hver vinter med høytrykks-spyling med salt-lake oppetter alle biler. Etter en prat med verkstedene som behandlet bilen, sa de at de ved EU-kontroller ikke var pålagt å skru løs deler for å se holdbarheten bak og inni skjulte områder.. Inni bremsetromlene er ett slikt område, Og bremsene virker 100 % helt til de plutselig ryker 100 meter borti gaten etter en EU-kontroll.. En Eu-kontroll som kan igrunnen gi en falsk trygghet.( og farlig )

Antall visninger