Revisjonshistorikk [tilbake]

trykk for å gjemme/vise revisjon 1
opprinnelige versjon

Masse problemer med tesla, er det grunnlag for heving av kjøp

Heisann. Jeg har kjøpt meg en tesla p85 2014 modell, kjøpte den i juni 2017. da hadde bilen gått 48000 km. Eieren hadde også kjøpt den av en person før meg. Spurte om det var noe feil med bilen, han fortalte meg at han hadde skiftet panoramataket, og den var inn for noe småtteri elektriske feil. Etter 2 uker så hadde jg problemer med taket, leverte den inn på servise, de fikstet den og fikk den tilbake, så skjedde samme feil igjen, så leverte jeg den inn og de skiftet hele taket, da hadde bilen vært hos dem i ca 2.5 med alt i alt. så i desember stopper bilen, lever den inn de skifter 12 batteri og etter en med får jeg den igjen, så går det en dag, mens jeg kjører med barna i bilen oppstår samme feilen bare mens jeg kjører, blir vanskelig å bremse og styre bilen, bilen levde sitt eget liv. Var en skummel opplevelse og jeg hadde absolutt ikke full kontroll på bilen. Tesla sjefen på Rud ringer meg og beklager hendelsen, da de skjønte at det var livsfarlig. så henter de bilen og skifter hoved batteriet på bilen. da har det gått 3mnd med bilen hos dem. Så går det en med og bilen stopper igjen, de henter bilen og etter 1.5 med får jeg beskjed at de venter fortsatt på delen.jeg ringer dem siden ingen forteller meg noe som helst for å finne ut hva som er feilen og hva slags del de venter på, og de forteller det er driveunit. Så ba jeg forrige eierne sende meg service historikken dens og de gjorde det, da ser jeg at drive unit er også skiftet en gang før, og stereo systemet og panorama taket 2 ganger,. I løpet av det året jeg har hatt bilen, så har den vært over 7mnd hos dem og jeg har ikke fått bilen ennå. Jeg har spurt tesla om heving av kjøp, da garantien går ut i mars. bilen har gått nå 62000km, Synes du det er grunnlag. Tesla forteller meg det skal ikke være sånt.

Antall visninger