Revisjonshistorikk [tilbake]

trykk for å gjemme/vise revisjon 1
opprinnelige versjon

Er Dekk-Guru Tyskland en seriøs bedrift?

Hei.

Er Dekk-Guru Tyskland ( www. dekk-guru.no) en seriøs bedrift, eller er pengene tapt?

17.10. Ordrebekreftelse på min bestilling av to vinterdekk (lagervare ihht nettbutikk) til min Audi A5, fra Dekk-Guru. 31.10. etterlyser jeg dekkene. Svar samme dag at leverandøren ikke har dekk, og ikke har angitt leveringsdato. 31.10. klager jeg på dette. Ber om alternative løsninger + varsel om eventuelt refusjon. 01.11. mottar jeg e-post at saken er sendt til ansvarlig avd. samt forslag til alternativ løsning. 03.11. aksepterer jeg tilbud om dekkalternativ som oppgis kan sendes snarest. (Også lagervare i nettb.) 06.11. mailer de at bestillingen er endret ihht akseptert alternativ, og vil bli sendt så snart som mulig, med e-postvarsling. Jeg svarer med etterspørsel etter bekreftelse på dato for avsendelse. 09.11. Nytt svar der de sier jeg får epostvarsel når dekke sendes fra deres lager.

Jeg bestilte fra dekkonline.com i 2012, hvilket fungerte.

Under har jeg lagt inn det som er av tekst mailsvar til meg.

mvh Roger Andersen 95 84 52 42 gibrick@icloud.com

"Din dekkforhandler dekk-guru.no

Delticom AG, Brühlstr. 11, 30169 Hannover, Tyskland Telefon: (0047) 21 54 32 92 (mandag til fredag fra kl 7 til 22) , Faks: 0049 511 87 98 91 87 E-post: dekkonline@delti.com, http://www.delti.com Selskapets hovedsete: Hannover - Foretaksregister: AG Hannover HRB 58026 Bolagsstyrelsens ordförande: Rainer Binder Styrelse: Thierry Delesalle, Susann Dörsel-Müller, Philip von Grolman, Andreas Prüfer Nordea Bank ASA, 0107 Oslo - Bankgironummer 60050760629 - IBAN NO0560050760629 ORG-Nr. 502061-3260"