Revisjonshistorikk [tilbake]

Har hørt en del forskjellig om bruktimport av biler til norge, mest redd er jeg for tukling med kilometerstand og reparerte biler etter større struktu

Hei Benny.Har hørt en del forskjellig om bruktimport av biler til Norge, mest redd er jeg for tukling med kilometerstand og reparerte biler etter større struktur skader i skrog.Jeg ser for tiden på en brukt 2001/2002 model 530DAT (den er registrert november 2001 - vet ikke om det gjør den til 2002 eller 2001 mod.). Den har gått nesten 140k. og koster ca. 250000 noe som er unikt lite på disse milslukerne. Den ser på bildene helt fin ut og kommentaren fra personen som selger er at den er i meget god stand. Problemet er at selger er i ene enden av Norge og jeg i den andre. Frakte den til meg vil koste minimum 4000 en vei. Hvor sikker kan jeg være på tilstanden til bilen er god om jeg f.eks. får bilder på detaljer av bilen og dokumentasjon på servicer. Har du noen gode råd for en som er helt satt på å kjøpe en 530 2001-2003 mod. Jeg har hånd på en 540IAT 1999 mod gått 170k. til 239000 og en 2000 mod gått 145k til 240000, men jeg har hørt at den krever veldig mye mer service og vedlikehold...jeg er ikke en mekke mann.Det ville garanter vært morro med en 540 og jeg har hørt at bensin utgavene er kjekkere i vedlikehold enn diesel maskinene. Men det er sikkert dramatisk mye mer tørst bil enn 530D.Takk for svar...Mvh usikker kjøper.

Antall visninger