0

Vi har som mange andre håpefulle anskaffet oss en ganske så stor og tung van (chevy g30) for å ha det gøy i russetiden. vi har skaffet et fint eksempl

spurt 2010-04-07 21:28:52 +0100

HeisannVi har som mange andre håpefulle anskaffet oss en ganske så stor og tung van (chevy g30) for å ha det gøy i russetiden. Vi har skaffet et fint eksemplar som ikke er gått alt for lang, men når en bil starter å bikke 20-års grensa så er det sjeldent det går smertefritt. Vårt eksemplar putrer og går, men vi har et problem(og det er faktisk kun dette ene problemet drivteknisk sett). Ved høyt gasspådrag, dvs at jeg dytter pedalen godt ned, særlig i første gir så kveles/stopper motoren. Om jeg kjører "slik man skal" og har rolig og grei akslerasjon oppover er det null problemer. Men problemet kommer når det skal gis litt ekstra futt. Pedalen går ned og turtallet synker, og motoren stopper. Helt udramatisk og rolig. Er en 5.7 l v8 og fire trinns automatgir på den. Er så fin lyd i motoren at vi gjerne vil dytte på pedalen for å høre på de vakre toneneHåper du kan komme med et visdomsord og en finger som peker i riktig retning

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-10-09 00:23:35 +0100

Hei. Jeg ville begynt med det enkleste og billigste først. Bensinfilteret. Du har nok et innsprøytningssystem som heter TBI. Da sitter filteret på høyre side, bak ved bensintanken. Enkelt å bytte. Neste punkt er bensinpumpen. Som sitter i bensintanken. Må ha ned tanken, men er forholdsvis enkel jobb det også. Mvh Bengt

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger