0

Ser du ikke har sett deg mye inn i fakta ang. chevrolet tahoe 2000-2006. makan til mye kritikk du har gitt bilen...dårlig research har du også gjort.d

spurt 2009-08-19 01:04:49 +0200

Ser du ikke har sett deg mye inn i fakta ang. Chevrolet Tahoe 2000-2006. Makan til mye kritikk du har gitt bilen...dårlig research har du også gjort.Du er vel en av de tusenvis av "amcar haterne" her til lands.. Skulle tro du jobbet i NAF!

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

4 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2009-08-21 14:49:55 +0200

Hei Thor. Jeg har nok aldri jobbet i NAF :) Men jeg har vært verksmester på Bergheim i noen år og tør påstå at jeg kjenner denne bilen rimelig godt. Har også eid Tahoe selv og synes det er en bil som har veldig mange sterke sider.

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2010-10-11 15:26:35 +0200

Hahaha....snakk om å bæsje på leggen! Ikke rart du skriver under \"anonym\"

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2011-01-29 23:34:43 +0200

Man bør kanskje gjøre litt research selv før man kritiserer min favoritt verkstedmester hos Bergheim. Syns det er synd Benny ikke jobber for Bergheim lenger, og at avdelingen på Rud ble lagt ned.

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2011-04-16 11:15:45 +0200

Jeg skal ikke si noe om Benny som person. Men Bergheim må være en av de dyreste og dårligste når det gjelder amerikanske bil her i Norge. Mangelen på kunnskap er ganske påtakelig egentlig. Jeg gidder ikke å gå i detaljer, men jeg har kjøpt både Chevroleter og Cadillac som har fått stempelet fra bergheim i serviceheftet, men svært lite har blitt gjort foruten oljeskift og smøring av forstilling.

F.eks. når det gjelder automatkasser, så har jeg opplevd å få inn helt greie kasser til overhaling fordi kassa har gått i nødmodus. Eller som på en Chevrolet med TH2004R kasse jeg kjøpte, akkurat hatt service, mens wiren fra TBi\'en og ned på kassa var slakk og med brente lameller som resultat. Dette er svært enkelt å både justere og stramme. Denne wiren styrer ikke bare kickdown, men også trykket inne i kassa. For slakk vil medføre brente lameller, for hard vil medføre for høyt trykk med kontante giringer, lockup som ikke vil på og at den holdere girene for lenge. Når ikke en mekaniker merker dette på kjøreturen inn i verkstedet har ahn ikke noe der å gjøre.

Amerikanske biler er svært enkle og billige å holde på veien, om man ikke har de på nettopp Bergheim.

F.eks. dynamo til en Caprice jeg kjøpte har blitt byttet der. De tok seg grovt betalt for en jobb på en halvtime, ok, men at dynamoen kostet 2700 kr ut er merkelig. For dette var overhalt kinavare. Samme dynamoen kan en kjøpe via Rockauto.com eller andre nettstedere i statene, for ca. 407 kr pluss 300 kr i frakt og mva....

Mulig jeg er kritisk, men jeg anser ikke akkurat Bergheim for å være noe bedre enn noe annet. De overhalte jo endel kasser til FWD Seville/Eldorado i sin tid på 90-tallet. Noe dumt da det utelukkende var nye programmering som skulle til, kassene var like fine innvendige.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar