0

2020 BMW 330e Touring msport

spurt 2022-01-14 17:14:20 +0100

Vurderer denne bilen men finner ikke mye info om bilen.

  • Negative sider?
  • Feil/Mangler?
  • Hvor godt lader den under kjøring?
  • Kjørekomfort?
  • Langkjøring?

Har du noe info om dette?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2022-01-15 21:37:16 +0100

Som alltid ellers, google er din beste venn...du får mer enn 2 milloner hits på overskriften i spørsmålet ditt! Når det gjelder det du ellers spør om, er BMW 3-serie en bil som på mange vis er et columbi egg: ikke for stor til å føles som en slede i kurvene, det er rett og slett en fryd å kjøre disse bilene når veien ikke lenger går rett frem! Men be advised: bilen bør prøves før man løper og kjøper, BMW sin 3-serie - spesielt versjonene med litt sportslig oppsett - er ikke for alle.

3-serie er rett og slett stram og tysk på sitt aller beste, den er mao stabil som et fjell, også i hastigheter som gir deg flere års ubetinga vann og brød her hjemme. Det er altså en skikkelig allrounder, men til forskjell fra andre, mer folkelige alloundere er BMW 3-serie et hakk skarpere - med alt. Fior noen kan imidlertid 3-serie oppleves som i laveste laget: man føler uvegerlig at man subber rumpa ned i kumlokkene når man kjører i byen. Når det er sagt: 3-serie er ikke SÅ lav, men den føles sånn, og den har etter min oppfatning, et design som gjør at den ser ut som den kjører i 150 når den står stille.

Du skal heller aldri glemme at det koster å være kar: ja, du kan serve en 3-serie på et uavhengig, autorisert verksted om du velger ditt verksted med omhu - mange mekanikere har -forståelsig nok - sansen for BMW og "kan" bilene - og deleprisene er helt greie og tilgangen er god, både i og utenfor merkeforhandlerne. Men det vil likevel koste litt mer å eie en BMW: bla om du velger en bil med heftige felger og ultra-lavprofil dekk - sånt koster flesk. Du vil også ha enkelte "kostnadsdrivere" i understellet, og kjøper du brukt BMW, ja da skal du være ops-ops, en viss andel BMW blir kjørt av idioter som ikke vet å ta vare på bilene sine, og "tukling" med bilens styringsystemer for å skremme ut en drøss ekstra ponnier er populært i de samme kretsene. Begge deler er en deal-breaker, det siste er i 99.9 prosent av tilfellene også ulovlig, med de konsekvensen dette har for den arme stakkaren som blir tatt med buksene nede og får pålegg om å bringe bilen tilbake til original stand - det er ikke alltid like lett! For ikke å snakke om at motorhavarier kan og vil skj e - før eller siden. - på biler som er "chippet", "optimalisert" osv osv..

Der ligger også dette med feil og mangler: 3-serie er gjennomgående ekstremt driftsikre, iallefall om vi ser bort fra tidligere tiders problemer med kamkjedene. Det er kort og godt solid, gjennomprøvd teknologi, det omfatter etterhvert også de hybride dirvlinjene, den største faren for problemer med en BMW sitter bak rattet! Hva du egentlig mener med hvor godt bilen lader under kjøring, vet du best selv. Men noe forenklet sett: om du ser på forbrukstallene, vil du se at BMW sin hybride drivlinje er like ... (more)

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar