0

Hva er mest økonomisk

spurt 2021-11-09 12:46:26 +0100

anonym bruker

Anonym

Hva er mest økonomisk og kjøpe 2.8 intercooler turbo Diesel eller 24 valvuline V6 bensin motor 1994 års model.Eg kjører ikke mer en 10.000km for året.eg har tenkt og importere Mitsubishi lang type Delica super exceed fra Japan. Eg har aldri kjøpt Brukt bil fra Japan. Er det lett og bli lurt at bilen er opprustet under bilen?er lett for og bli svindlet her.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2021-11-09 13:36:17 +0100

Med 10.000 km i året er det knekkende likegyldig sett fra et økonomisk ståsted om du kjøper gammel bil med diesel eller gammel bil med benziner under panseret. Men - når det gjelder import fra Japsapan - glem det! Det er et støkke tid, det gjør noe med kostnadene, og du har ikke en snøballs sjanse et varmt sted til å reise dit og foreta kontroll på stedet, enn si forhandle med våre japanske venner - de liker rett og slett ikke å snakke noe annet enn japansk med en "Gaijin"!

Det innebærer at du egentlig like gjerne kan hive pengene ut vinduet! Ikke glem at det er noe med GODKJENNING og DELER med i bildet også her! Stein spikkande idioti og toskeskap spør du meg! Så vondt vil du ikke deg selv! Vil du på død og liv ha en eldre japs som hobbybil eller whatever, let litt rundt i Europa om du ikke finner noe kjekt i Norge: tenk i retning av de store Datsunene fra hine dage eller Toyota Crown etc.. Mener forresten det lå en tidlig 2000-tall Toyota med V-8 på finn for ikke så lenge siden - da får du skikkelig flott bil samtidig som det ikke er fullt så lett å drite på draget! I det hele tatt: det er en del flotte, store japanske biler å velge i fra såvel 90-tallet som tidlig 2000-tall, du må bare lete litt! Men pass på - velg en bil i BEST MULIG STAND - med verkstedsrapport eller NAF-test! ALDRI KJØPE BIL UTEN ET SLIKT DOKUMENT! Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2021-11-10 08:59:07 +0100

Bilen må ha godkjenning i eu land såkalt document of complience (må følge med) ellers importerer du bare ubrukelige 2,5 tonn stål Joda mulig Mitsubishi kan hjelpe men alt koster jo penger for å gi ut slike dokumenter. At bilen har rattet på riktig side er jo også greit da det ikke er en selvfølge i Japan og noen kom bare med rattet på høyre side og ekslisivt bare for det Japanske markedet. Er det slik så er bilen uansett nærmest uselgelig i Norge så forvent lav pris ved salg. Når man vet om alle riskene så kan man jo alltids forsøke seg men det kan bli svært spennende for deg.

Hilsen Mr Car Wizard

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger