0

Garanti og reklamasjon etter reparasjon

spurt 2021-10-19 12:46:55 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei!

Jeg fikk byttet girkassa på min xc60 for litt over to år siden. Bilen var utenfor garanti, og jeg gjorde denne jobben hos et annet verksted siden det var noen kroner å spare kontra å ta det på merkeverksted. Verkstedet kjøpte selve girkassa av merkeverksted. Nå har jeg igjen problemer med girakassa etter i overkant av to år, og omtrent 45000km. Verkstedet og merkeforhandler krangler nå om hvem som har skylden og skal dekke kostnaden.

Klarer du å si noe om skyld her?

Takk!

Petter

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2021-10-19 13:33:47 +0200

Er det feil med kassen så er det den som har solgt kassen sitt ansvar, er det feil med montering og prosedyrer ikke er fulgt og hat ført til skade på kassen. så er det den som gjør jobben sin som må rette opp her. Du har vel knapt lengre enn 2 års garanti uansett på del eller jobb så du må nesten utdype litt hva den ene og den andre krangler om her.

Hilsen Mr Car Wizard

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar