Problemer med Porsche connect
Hei Benny.
Har nylig i april kjøpt Porsche Taycan den billigste varianten. En måned senere gjennom Porsche connect har kjøpt Porsche Inno Drive og valgt å betale hele summen framfor månedlig beløp. Fikk bekreftelse fra dem i min Porsche konto - alt er registrert riktig. Men deretter tok de fra kontoen min kr230 som månedlig beløp for å ha Inno drive aktivt. Har ringt dem, sendt bankkonto utskrift , bekreftelse fra selve Porsche at betalingen er utført og penger trukket fra kredittkort. Vi har vekslet 4 e-poster inntil nå hvor i det siste ber de meg om mer tålmodighet siden regnskapsavdeling må sjekke alt. Jeg forstår at en feil kan skje men at de svarer ikke på e-post - det kan jeg ikke. Etter min siste e-post hvor jeg skrevet at en måned er mer en nok tid til å sjekke så åpenbart sak - fikk ikke noe svar. Jeg opplever alt dette som en arroganse ... Har kontaktet også Porsche Asker og Bærum hvor de var ekstrem villig til å hjelpe ( de er egentlig kjent med slike situasjoner hvor kunder var ikke fornøyd med Porsche connect) - de har også kontaktet Porsche connect men ingen hjelp. De sa til meg at det er sak mellom meg og Porsche connect. Jeg er i en vanskelig situasjon, maktløs og vet ikke hva skal jeg gjøre videre. Ber deg om råd. Takknemlig Branislav Azanjac