0

hvilke svakheter og mangler på bmw 1998 til 2005?

spurt 2021-07-02 18:33:50 +0200

anonym bruker

Anonym

Svakheter og mangler på bmw 325Ix touring 1998 til 2005

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2021-07-03 16:21:47 +0200

Her har du et tidspenn der det med sikkerhet finnes flere revisjoner over temaet. Rett nok endrer ikke BMW på ting som fungerer, men som de fleste andre produsenter, om noe er dårlig, ja da tar man grep for at det skal bli bedre. Om du har ovseleg lyst på en bil av denne sorten, er det mao overveiende sannsynlig at det vil være smart å se etter en av de siste årgangene. Ellers snakker vi om biler med relativt mange år på veien her, da har du samme svakheter som med andre biler, kanhende et par ekstra siden vi snakker om en bil med en relativt tung motor, noe høyere vekt og ikke minst, betydelig ytelse. Alt dette gjør noe med belastningene på såvel hjuloppheng som bremser, legg til at en slik bil ofte tiltrekker seg eiere som ikke akkurat er forsiktige med å trø på gasspedalen! Sagt i klartekst: skal du kjøpe en slik bil, unngå biler med en drøss eiere, kjøp ALDRI en slik bil om den er "ungdomskjørt", "trimmet" eller for den sakens skyld, "stylet". Legg til at også en BMW kan ruste...og ikke minst...den kan være gjennoppbygget etter kritisk kollisjonskade.

I det hele tatt: alt det du ellers ville passet på, med et ekstra "BMW-tillegg".

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2021-07-03 17:42:04 +0200

Prinsippet tenke selv står nok høyt i kurs her, har man tatt noen snarveier ang vidløftige skjerm utbygginger og ønske om gate racer med en simpel chip oppdatering og har sett det som sin største missjon i livet å være raskest mellom lyskryss så se etter noe annet, man draes alt for lett til vidløftige annonser om mye hk og styling og greit nok det om man vet hva man gjør men er du en ungdom med begrensede middler så velg en annen og helst en e90 da man ihvertfall hadde fått litt mere kontrol på rust. Min datter hadde E36, E46 og E90 og jeg kan lett si at E90 overgikk de andre lett. På E36 var hele kanalene mot jekkfester Sæthre kjeks, På E46 var det stort sett kanaler og hjul buer som fikk gjennomgå mens på E90 er det de bakre hjulbuer som sliter men ikke veldig alvorlig og man kan leve med det den stund.

Hilsen Mr Car Wizard

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar