0

ny e-tron feil etter 2 dager

spurt 2021-02-03 12:22:55 +0100

Jim gravatarbilde

jeg fikk utlevert en helt ny e-tron55 29/12 fra Møller, på nyttårsaften, kun 2 dager senere måtte den hentes av bergingsbil, helt død. vi har etterhvert fått lånebil av Møller. dem sier det er feil i software til ombordlader, det tar erfaringsmessig lang tid å fikse er svaret fra Møller. hva har jeg krav på?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2021-02-03 13:43:12 +0100

Google er din beste venn....forbrukerrådet....bilkjøp....rettigheter...(og plikter). Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2021-02-03 13:46:43 +0100

updated 2021-02-03 20:53:27 +0100

Hei Lånebil er jo det første man har krav på eller goodwill som man også kaller det så det har de jo gitt deg, dernest kommer det jo etterhvert inn hvor lang tid de trenger for å fikse problemet og da igjen hvor mye bryderi dette skaper for kunden. Avslag i pris kan bli en mulighet, heve kjøp en annen og fks redusert pris eller gratis service kan være et annet tiltak. Det er ikke noe problem med å spør forhandler om hva du,kan forvente da de helt sikkert ikke uten videre kommer med dette selv.

Mvh Kviasen

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger