0

Ladbar hybrid

spurt 2020-10-24 15:22:10 +0100

anonym bruker

Anonym

Kjøpte bilen ny o mai måned. Siste tre måneder har vi ikke kunnet lade bilen grunnet feil i motoren. Ikke for vi brukt oppvarming, i tillegg bare kjøre på EV. Hvor lenge skal Ford kunne beklage seg og be oss være tålmodige får vi eventuelt krever å få heve kjøpet. Veldig irriterende å gi en halv million for en bil som vi ikke kan benytte fullt ut

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2020-10-26 11:48:40 +0100

Skjønner frustrasjonen godt. Dette er ikke hyggelig. Verken for deg som kunde. Eller Ford, for den saks skyld.

Jeg kjenner ikke til alle detaljene i problemstillingen, men har forstått det slik at de venter på en ny oppdatering som skal løse dette. I mellomtiden tilbyr de gratis service og bensin – som et slags mer eller mindre godt - plaster på såret.

Slik sett bør de dekke ekstrautgiftene dine – og vel så det. På den annen side; det blir aldri mer enn en nødløsning. Du har kjøpt en vare som ikke fungerer som den skal / forventet.

Om de ikke klarer dette innen det som ullent nok, kalles rimelig tid, kan man ha krav på å heve kjøpet. Da varen ikke fungerer etter hensikten.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar