0

Hva er innenfor ved støv/støvkorn i lakk på ny bil

spurt 2020-01-17 23:26:23 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei benny. Jeg kjøpte en ny tesla model s 100d i juni 2019 i drammen. Har vært en del feil på den og de rotet til fra den dagen jeg skulle hente bile . Vært dårlig oppfølging på utbedring av feil på bilen. Juni 2019 dro til lillestrøm varemessa kl.17.00 for å hente bilen, ble kalt inn for å hvis bilen og den var klar sier ansatte. Fikk se bilen og den var ikke klargjort og manglet skilt. Sto der i 2-3 timer på at de skulle finne skiltene noe de ikke gjorte. En annen ansatt hadde et par skilt men fant ikke bilen som skiltene skule på. Fikk låne en bil til dagen etter og lovet å få ordnet dette før kl.12.00 (lørdag). Lånebilen jeg fikk låne var ikke forsvarlig å kjøre på vei med dårlig bremser. Dagen etter dro jeg opp til tesla drammen kl.10.00 , de viste ikke noe og skulle sjekke det opp. Etter 1time ble jeg utolmodig og dro opp til lillestrøm varemesse, der sa de "du skal ikke hente bil idag". Etter at jeg forklarte de saken så kom en annen og sa at skiltene er funnet men bilen skal klargjøres må vente 1-1.5 time. Etter 1 time ble jeg ringt opp og bilen var klar for å hentes. De hadde gått gjennom bilen raskt og alt skulle være ok. Fant en del feil og påpekt dette til ansatte som hadde ansvaret for utlevering av min bil. De noterte dette nede og jeg kjørte hjem, etter 2 uker var jeg innom tesla drmmen og spurte om disse feilene så fikk jeg beskjed at de kontakterer meg for utbedring . Etter ferien i august 2019 så har jeg prøvd å finne ut hvem jeg skal snakke med og var innom servicesenter drammen og snakket med de. De sa at det var ikke noe notat om feil på bilen. Fikk en mail som jeg skrev til og vært en del fram og tilbake til slutt i september-oktober hørte jeg ikke noe fra delivery tesla . Bokket en time på appen og skrev ned nøyaktig hva som er feil, fikk timw 1november.før denne time ble jeg kontaktet av en annen hos delivery og hun var ny i denne saken og ønsket bilder på nytt, noe jeg hadde sendt . 1 november levert bilen kl.08.00 og bilen ble hos de i 26dager( av de 26 dagene var bilen parkert i kø 14dager) Fikk henta bilen og sa at den var fikset noe ikke den var , fikk ny time i desember 13-14desember, ble der i 10 dager og jeg påpekte at lakken i bilen var dårlig. Støvkorn i lakken i døråpning venstre foran,venstre bak og høyre bak pluss paklukeåpningen og litt dårlig klarlakk toppen av frontfanger. Bakluken skulle de fikse via micropaint på sem men det med døråpningene i 3 dører var innenfor noe jeg er uenig om . Fikk micropaint til å se på dette og takste dette og de sa det er ... (more)

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2020-01-18 11:38:38 +0200

Du beskriver en kundebehandling som fremstår som ekstremt uprofesjonell. Det kan man mene mye om, jeg tenker jo at Teslas kunder fortjener bedre. Slik jeg forstår det, har du også fått en bil med dårlig lakkarbeid fra fabrikk. For meg fremstår det som om du har et godt grunnlag for å klage, men når selger setter seg på bakbeina....eller på annen måte er vrang....er det en ting som gjelder: du må gjøre de rette tingene i rett rekkefølge. HER finner du mer om hvordan du kan gå frem: https://www.forbrukerradet.no/forside...

Vær ops på at dette er en generell side, den største forskjellen for din del er at du har en fabrikkgaranti å støtte deg på...du har mao i utgangspunktet en god sak.

Jeg kan forøvrig nevne at for 3ca 40 år siden var Lada Norges mest solgte bil. En periode hadde Lada dårlig lakk. Det importøren gjorde, var å etablere et lakkverksted i sine lokaler i Drammen. Dersom noen opplevde problemer med lakken - det tok ofte litt tid før kundene så dette - kunne henvende seg til sin forhandler, som regel fikk de bilene omlakkert uten diskusjon! Sånn skal det gjøres! Synd og skam at et billig merke som Lada er bedre enn Tesla på garanti og kundeservice, sånn burde det ikke være! Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar