0

heving av kjøp

spurt 2020-01-15 10:59:06 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei, vi har en Zoe, kjøpt ny av motorforum sept 2016. Bilen har vært på verksted utallige ganger og bl.a. AC kompressoren har idag blitt byttet for 3.gang.

  • Varmeapparat gir noe varme, men fryser alltid på beina i denne bilen (reklamert på dette men er like dårlig fortsatt).
    • Varmepumpa har blitt reparert/byttet flere ganger, nå har den gått i stykker igjen.
    • fjæren foran venstre side knekt *understellet knirker "alltid" *bærekule høyre ødelagt *begge bakdørene har hatt problemer og den høyre ble montert feil igjen (rettet nå). * bilen har vært inne til rep pga app som ikke virket i flere mnd etter kjøp. *diverse "stag"(?) i forstilling har knekt flere ganger, følge feil har vært feilslitasje av dekk som ikke har blitt dekket av reklamasjon. - i tillegg har det vært gjentatte feilmeldinger i dashbordet. 12V batteri har også blitt byttet, nå venter jeg på time for utbedring av aircondition pumpe og "rattstag(?)" IGJEN...

Dette er åpenbart en "mandagsbil" med så mye problemer, jeg som kunde har gitt opp hele bilen da den viser seg å aldri bli fri for problemer. Bilen har vært inne hos dere til reparasjon en rekke ganger, den har blitt reparert for samme feil gjentatte ganger og feil kommer tilbake igjen og igjen.

Har vi krav på heving av kjøp? Bilen er nå over 3 år gammel, men selv om bilen har blitt reparert gjentatte ganger kommer feil etter feil fortsatt,.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2020-01-18 17:33:02 +0200

Her har verkstedet åpenbart hatt flere muligheter til å rette opp i feilene, uten å komme helt i mål. Hvilke rettigheter du kan ha og hvordan du bør gå frem, finner du HER: https://www.forbrukerradet.no/forside...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar