0

Belyse fakta om Volvo sikkerhet og kundebehandling

spurt 2019-12-14 01:08:53 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei Benny, Jeg heter Mahdi Khodabakhshi og bor i Hokksund. Jeg har blitt alvorlig skadet i en bilulykke og har mistet helsen min , arbeidsevnen min og gode ekønomien min totalt. Jeg fikk varig skadet i nakken , korsryggen, begge armer og ble alvorlig deprimert på grunn av urettferdig behandlingen som jeg fikk fra systemet. Jeg måtte bruke kateter i flere år for kunne tømme kroppen min ( dette som et lite eksempel). Grunnen til ulykken var alvorlige fabriks feil med servo systemet i Volvoen min ( Volvo XC90). Etter ulykken sa jeg til politi at servo systemet har sluttet å virke uten forvarsel igjen , raten ble hardt og dette årsaket ulykken i denne skarpe svingen. Bilen hadde vært i verksted ( Kverneland bil i Trondheim) rett før ulykken å grunn av samme feil!

Politiet og staten vegvesen har ikke trodd på min forklaring og fri funnet Volvo . En side var Volvo med lange armer og på den andre siden var en utlending med et stort krav mot produsent av verdens sikreste bil ( Volvo). De har behandlet meg som søppel! Alt som Volvo har sagt ble akseptert uten vurdering og de ble frifunnet. I tillegg åpnet de en sak mot meg. Volvo har tilbakekalt Volvo XC90 fra chassis nr. X til Y ( inkludert bilen min ) på grunn av alvorlige servo feil seks uker etter ulykken! -Volvo skrev i et brev : Servo systemet i denne type bil har alvorlige fabriks feil noe som ses som et stort risiko og sikkerhet mangel. Servo slangen kommer i kontakt med motorens kjølevifte og derfor servo oljen tømmes med enn gang og uten forvarsel. Fører vil oppleve å miste styring med enn gang og uten forvarsel....

Dette bekrefter aåmin forklaring til politiet etter ulykken men Volvo ble frifunnet og ingen hadde lyst å gjøre noe!!! Politiet, Statens vegvesen, forsikring selskapet, jurister og dommere støtter Volvo for å nekte ansvar. Jeg kan bevise at systemet er korrupt ! Volvo og Codan forsikring har lange armer hos politiet, staten vegvesen, advokater og rettssystemet. Jeg har flere bevis og vitner men ingen er interessert å høre meg! Mange sier : situasjonen var annerledes hvis jeg var etnisk norsk ! En kjent advokat som leste saken skrev: Etter 50 år erfaring som jurist fant jeg at det finnes to typer regler her i Norge. En type er vanlige regler og den andre typen er utskrevet regler for utlendinger som har ingen rettigheter mot rike og sterke i samfunnet. Jeg hadde ingen rettigheter i mitt hjemland Iran på grunn av min tro ( jeg er kristen) og her i Norge har jeg svart hår og bli behandlet som fremmed. Samfunnet behandlet meg som søppel! Her er noen av behandlinger som jeg fikk. Jeg har bevis som kan bekrefte min forklaring! 1) Jeg har anmeldt Volvo etter ulykken på grunn av alvorlige teknisk feil og manglende reparasjon rett før ulykken. Så skade bilen var den beste bevis i saken. Politiet har parkert bilen i et lukket hall hos Falken i Trondheim for å sende den til teknisk undersøkelse hos Statens ... (more)

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2019-12-15 12:46:11 +0100

Uten å gå i detaljer, skal man føre en sak som dette, er det kritisk å ha en advokat som har spisskompetanse på forsikringsjus og personskade, og gjøre de rette tingene i rett rekkefølge. Ditt problem her er at du har både ditt eget forsikringselskap som motpart, i tillegg har du et merkeverksted og Volvo Norge som motpart. Alle disse tre har store ressurser og et helt kobbel av jurister til å føre saken for seg....og som du har funnet ut på den harde måten: i enkelte selskaper er det sånn at en forsikring har en pris FØR en skade....en helt annen pris ETTER en skade. I din sak fremstår det som om alt som kunne gå galt, har gått galt. Hvorfor kan man bare spekulere i, men jeg håper du får publisert saken din i flere fora, det kan iallefall være til hjelp for andre. Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger