0

Problemer med pakning/injectorer .Tysk importert

spurt 2019-06-14 21:51:13 +0200

anonym bruker

Anonym

Jeg har hatt problemer med pakninger / injectorer allerede etter 50 000km. Jeg kjøpte bilen for kr 130.000 den var da kjørt 27.000km. Bilen nøkker / drar ikke og jeg er hele tiden redd for at den skal stoppe . Det har skjedd på motorvei en gang som var en ubehagelig opplevelse. Da måtte den første injector skiftes ut.Utgifter på 2stk nye injector samt skifte av pakninger flere gg har til nå kostet meg kr 38 000, men enda er det 2 stk injector som er slitt og som må skiftes. Jeg ser ikke på dette som slitedeler , og mener at verkstedet /firma jeg kjøpte bilen av bør ta på seg utgifter ved å skifte de 2 siste injector slik at bilen forhåpentligvis vil fungere . Problemene startet 3 år etter kjøpet , og etter første reparasjon ustskifting av første pakning har jeg hatt bilen inn og ut på verksted for samme sak. Er dette et problem med Toyota Aygo diesel 4 sylinder, eller er det dårlig arbeid som det ble skrevet etter ny vurdering fra et annet autorisert verksted. Hva gjør ? Hva kan jeg kreve av bilfirma/verksted hvor jeg kjøpte bilen ?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2019-06-17 10:28:12 +0200

Heisann - kjedelig sak dette. Her har jeg ikke hverken kjørelengde eller årsmodell på bilen, så svaret blir litt generelt.

Men tre år etter kjøpet og det faktum at bilen er bruktimportert – så er jeg redd at du har få eller ingen rettigheter her. Dieseldyser eller injektorer kan bli slitt, og nok også i grenselandet til å være en slitedel, slik jeg ser det.

Jeg vet at det ikke er svaret du ønsker deg, men jeg tror det er lite å hente her og er nok redd for at du må bite i det sure eplet her og ta dette på kontoen for uflaks...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar