0

Avvik i brosjyre

spurt 2019-03-01 21:11:47 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei, jeg kjøpte ny XC40 R-design med bla. plusspakke og der står det følgende:

Parkeringsvarmer med timer Denne varmen varmer opp kupeen og motoren slik at du får mindre kaldstartutslipp og lavere motorslitasje. Still inn klokkeslettet da du vil gå inn i en varm bil, eller start varmeren eksternt via smarttelefonappen Volvo On Call. Nå viser det seg at bare kupeen blir varmet og ikke motor. Volvo sier at slik er det bare. Hva synes du er rimelig når salgsreklame ikke stemmer med virkelighet? Mvh John Hellebø

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2019-03-04 12:17:23 +0200

Hei John. Aller først: Gratulerer med fin bil!

Dette er selvfølgelig både veldig dumt og veldig leit. Men det er dessverre ikke helt uvanlig. I en del brosjyrer så tar de også "høyde" for at avvik kan forekomme.

Men jeg forstår at di er litt skuffet over dette. Jeg synes vel også at Volvo burde anstrenge seg litte granne for å gjør deg fornøyd igjen her. Slik jeg forstår deg så har de ikke akkurat gjort det ...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar