Verkstedet finner ikke feilen.

spurt 2018-09-11 09:31:27 +0200

anonym bruker

Anonym

https://www.tv2.no/a/3564252 Hei. i en artikkel fra 2011 skriver du at ingenting er gratis og at man må regne med å betale om de ikke finner feilen på verkstedet. Jeg håper virkelig ikke du mener det samme i dag? Det er jo å betale for en tjeneste som ikke blir utført. Flere bransjer har en "pengene tilbake garanti" og en "gjør kunden fornøyd" holdning. Mener du at det skal være mindre rettigheter på en bil en på en vaskemaskin eller en pc ? . Det er veldig ofte det er elektriske problemer bilverkstedene ikke finner. Kona mi har nå en BMW på Bilia merkeverksted på 3 måneden hvor de ikke klarer å finne ut hva som tapper den for strøm. Hadde jeg startet å søke selv er jeg rimelig overbevist om at jeg hadde funnet feilen selv for lenge siden eller trikset litt så den hadde fungert. Det som nå skjer er at man enten må ta den ut uten at den er fikset for en blodpris eller la den la den stå å håpe de til slutt finner feilen. Fremdeles til blodpris. Jeg hadde håpet at en erfaren bilmann med respekt som deg heller kunne legge litt trykk på bilbransjen en å godta at man betaler for en tjeneste som ikke blir utført. Mvh Bent Andersen

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett