Elisabeth trodde verkstedet spøkte,

spurt 2018-09-05 18:46:21 +0100

anonym bruker

Anonym

Hi Broom.

Først litt fakta Salt og bremser, eller ubeskyttet karbon stål ruster, det starter først som generell korrosjon eller uniform korrosjon, kjært barn har mange navn, etter en stund med dette rust sløret så starter rust problemet med rust som går i dybden og som gir bileiere dette problemet gjerne med fornye rust på skiven og bremse belegg som slites for fort eller fortere en forventet levetid.

Faktorer som akselerer prosessen over, salt, forurensning, forurensing det er ikke hakk i platen forurensninger eller fornye innblandet legeringer av material kvallitet som er edlere en karbonstål vil akselere spesielt rust i dybden, bremsebelegg av billig kvalitet og billige bremseskiver vil gi større fare for rust dannelser,, smelte prosessen når stålet lages, kort oppvarming av stålet, og dreie prosessen av skivene, forurensning etter dreiestålet, det kan nevnes flere årsaker men dette er vel de mest kjente årsaker til rust på bremser.

Det blir litt for enkelt å bare skylde på forbruker, hva vet forbruker om material valg eller kvalitet av deler? malutsender mener dette nevnes lite i annonser av ny bil; ))

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett