0

På tyde at dere skriver noe om den elendige servicen til Tesla?

spurt 2018-07-02 14:04:29 +0100

anonym bruker

Anonym

Fikk min nye Tesla X tirsdag i forrige uke, og var lykkelig å glad i en halv time. Da jeg kom hjem og skulle parkere stod plutselig det venstre speilet ut som et "hareøre". Burde ikke sånt blitt avdekket i klargjøringen hos Tesla? Brukte flere timer neste dag på å få byttet speilet i på en såkalt dropp-in-time (første faste timebestilling kunne ikke gjøres før i August). Om kvelden dagen etter var jeg på besøk hos venner, og skulle stolt vise fram bilen, men da vi skulle ta en prøvetur ville ikke den høyre vingedøren låse seg, og vi fikk ikke kjørt, Etter en time i telefonkø fikk vi endelig snakket med noen engelsktalende telefonoperatører, som bestilte tauing av bilen og leiebil til oss. Ganske stor nedtur å dra derfra med liten Kia Soul. Håpet imidlertid at nedturen skulle bli kortvarig og at jeg kunne få tilbake bilen dagen etter; skifting av dørlåsen kunne ikke ta så lang tid? Lang historie kort: Etter mer enn to timer med venting i telefonen, lovnader om at de skal ringe tilbake, uten at de gjorde det, personlig oppmøte to ganger, men bare en kald skulder og beskjed om at de ikke har kapasitet nå i ferien, og heller ikke kan si meg når bilen min blir ferdig. Står og tripper for å ta ibruk den nye Teslaen på bilferie, må jeg bare finne meg i dette?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2018-07-02 14:48:10 +0100

"På tide...." skal det være, gikk litt fort i svingene, full av frustrasjon som jeg var (hadde vært greit med en redigeringsfunksjon her, ser allerede flere feil nedover teksten.... :-/)

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar