0

VW Polo m defekt batteri

spurt 2018-05-02 17:01:43 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei Benny. Leste denne artikkelen og kom til å tenke på noe; også jeg jobbet hos Bergheim Autosalg - I en periode var vi Fiat - verksted. Ved klargjøring av nye Fiat og Chevrolet måtte vi alltid finne frem sikring til klokke/radio (den lå sammen med instruksjonaboken). Etter montering måtte klokke og radio stilles inn. Så hvorfor var ikke dette gjort fra fabrikk? Ganske enkelt fordi en liten digital klokke som går konstant og tapper batteri (da bilen ikke er i bruk) vil tilslutt tappe batteri HELT FLATT. Mange ganger lar det seg ikke gjøre å lade batteriet opp igjen. Med dette i tankene er det ikke rart batteriet i Polo'n har dødd. Denne bilen har trolig vært svært lite brukt - og stått i lange perioder. I dette tilfellet burde bileier tatt ut sikring til klokke - eller hatt en vedlikeholdslader stående permanent tilkoblet. At han får avslag på reklamasjon er ikke så rart. Likevel virker kr 3500,- for batteri og skift som 'landeveisrøveri'. En minnelig ordning bør man komme til.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2018-05-04 11:05:16 +0100

Jeg er helt enig med deg. Dette var litt i grenseland – garanti-messig. Jeg kjenner jo til dette, etter mange år i bransjen selv. Men når Møller selv sier at det skulle vært garanti (Jeg sjekket med dem... ) – så kan jeg jo ikke nekte ...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger