0

Car Net TRØBBEL

spurt 2018-02-05 19:49:02 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei jeg kjøpte en e-golf og en Passat GTE i høst og har stort sett hele tiden hatt trøbbel med å få Car Net appen til å fungere det er nesten bestandig problemer med å få sette på forvarmer og det kan gå dager mellom hver gang det fungerer. Jeg har sendt mailer til Møller kundeservice og vært innom forhandler et utall av ganger men ingen har noen løsning men skyller på "TYSKLAND" ...... har jeg noen rettigheter til prisavslag eller hva kan jeg kreve mener du, jeg begynner å bli veldig frustrert

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2018-02-08 15:32:15 +0100

Hei. Er dette et nybilkjøp, er det åpenbart en reklamasjonssak. Du bør reklamere skriftlig umiddelbart med krav om svar, redegjør nøyaktig for feilen,og kreve retting, eller prisavslag. Brev er ofte bedre enn e-post for å sikre ansvarlig behandling - det viser erfaring. Hilsen KNAjuristen.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger