0

reparasjon av ny bil

spurt 2017-10-25 10:18:22 +0100

Hei! Vi kjøpte ny bil i mars 2017. I sommer merket vi en oljelekkasje - og hadde den inn på verksted der vi kjøpte bilen. Der fant de en oljelekkasje mellom motor og girkasse. Det ble satt opp time i oktober og vi leverte bilen 9.oktober. Vi fikk låne en tilsvarende bil. I uke 2 (uke 42) tok jeg kontakt med dem for å høre om fremdriften. Da fortalte at de måtte lage en ny del og at det kom til å ta en uke til. Nå er vi i uke 43 og jeg har ikke hørt mer fra dem. Jeg er misfornøyd med dette - både informasjon og at når jeg får tilbake bilen er den jo reparert og man blir jo litt usikker... Hva sier du - er dette "innafor" ?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2017-10-27 12:11:51 +0100

Nope - dette er ikke innafor. Det at det kan vise seg å være mer omfattende enn antatt når man får demontert og sett på skaden / feilen er jo ikke unormalt. Kanskje må det bestilles flere deler også i verste fall fra utlandet. Det kan ta noe tid.

Men i ditt tilfelle høres det ut som en ganske enkel feil. Trolig en pakning eller simmring som lekker å må skiftes.

Men det jeg reagerer på er at de ikke gir beskjed og holder deg informert og oppdatert. Det er for dårlig. Jeg regner ned at du har bilen på merkeverksted og og at dette er en garantijobb på en såpass ny bil som en A3 e-tron er.

Bra at du har lånebil. Regner med at du beholder din til du får igjen din egen. Jeg ville tatt opp den dårlige kommunikasjonen med verkstedet og bedt om å bli holdt bedre informert heretter. Det du opplever er for dårlig.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger