0

Dyr i bilen

spurt 2017-07-20 12:28:40 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei! Kjøpte en "ny" bruktbil på nett, å all kontakt var via sms, et spørsmål som kom opp var om det hadde vært dyr i bilen, grunnet kraftig allergi. Som svar fikk vi et nei. Men da vi mottok bilen, merket vi med enn gang at det hadde vært dyr i bilen, skrev en melding til selger, som ba oss ta dette videre på epost. Har nå sendt epost for enn uke siden, samt en sms på mandag, fortsatt ingen svar. Er dette noe evt selger må dekke med tanke på rens av bilen?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2017-07-21 12:56:24 +0100

Hvis selger har gitt deg uriktige opplysninger her, så mener jeg at han skal det, ja.

Men her må dere prøve å komme til en enighet. Jeg vil jo tro at en god rens hos en proff og seriøs bilpleier løser dette. Det er heller ikke sp veldig dyrt. Jeg , personlig, synes selger skal dekke dette.

Viktig at du har dette skriftelig eks mail om selger skulle bli vrang og vrien.

Det kan jo være grunner til at han ikke svarer nå, ferie for eksempel. Men om du ikke får vedkommende i tale relativt fort så er jo evt. en advokat på dette tingen. For eksempel vår samarbeidspartner KNA.

Det er faktisk veldig dårlig gjort å selge en slik bil til dere når du har gjort oppmerksom på allergiproblematikken. Så her er det bare å stå på og ikke gi seg...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger