Gitt at bilen er passet på, er ikke 280' noe problem for en BMW. En bil med ærlige 280' er bedre enn en eldre bil med mistenkelig lav speedometerstand uten historikk :-) Problemet er at mange kjøpere seg seg blinde på alder og kjørelengde. Om du skal få så mye igjen for bilen at det er bryet verdt å selge den, bør du markedsføre den som det den er: et sjeldent klenodium som gir bøttevis med kjøreglede. En grundig vask og polering hjelper godt på kjøpsviljen, og f.ex 29.000,- selger mye bedre enn 30.000,-. Hva en kjøper vil betale, avhenger i stor grad av årstiden...og om du klarer å få frem det som gjør at han bare MÅ ha din bil...koste hva det koste vil. Gode bruksbiler legges stort sett ut for rundt 20.000,-, denne bilen er for noen av oss "noe mer". Forutsatt dat den ikke er gjenstand for ulovlig trimming / modifisering og ellers er i alminnelig god stand, ser jeg at disse bilene ligger rundt 30 +/- 10 på vår alles kjære finn.no. Er bilen et godt objekt, prøv med 39', om du vil selge raskest mulig er 29' et greiit tall. Er det et spesielt fint eksemplar kan du gå oppover, men igjen...alder og km stand er et psykologisk problem som krever god markedsføring. Ellers er det lurt å sikre seg mot overraskelser etter salget med en best mulig kontrakt. Det er også synd å selge en sånn bil om man ikke får en pris man føler er "riktig", i ditt sted ville jeg vurdert å satt den på en låve som fremtidig hobbybil, eventuelt sjekka blant venner og familie - de gangene jeg har solgt tilsvarende objekter har jeg opplevd det som mer positivt å selge / gi bort til venner og familie som får glede av bilen ,enn å selge billig til hvemsomhelst".