0

GARANTIANSVAR

spurt 2016-01-11 16:06:24 +0100

307 gravatarbilde

spurt Jan 5 '16 anonym bruker

Anonym

Hei, nettopp innlevert Ford Mondeo 2.0 tdci 012 mod.En fantastisk bil uten problemer. Så til spørsmål; Service 10` og 20" er ok. men der ett hull mellom 2013 og 2015. Bilforhandler mener garanti ikke gjelder pga manglende service 014. Rust og lakk ble fornyet ved service 015. Kan det settes en pris på dette. ?

Mvh Bjørn

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2016-01-11 16:44:08 +0100

Hei. Det står vel noe om serviceintervaler, for eksempel 20000 km eller hver år. Garantier er gjerne knyttet opptil gjennomført serviceprogram, men forbrukerkjøpsloven gjelder og vil kunne påberopes om noe skulle svikte av ikke-slitedeler. Noen pris kan jeg ikke hjelpe med, men ved rust og lakkskader på en så ny bil vil en kunne påberope seg at selger må ha et ansvar etter forbrukerkjøpsloven. Hilsen KNAjuristen.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger