0

Ford mondeo 07

spurt 2015-12-10 19:11:17 +0100

Heisann. Kjøpte en Ford mondeo 07 bruktbil , i 2012, av en forhandler. På skjemaet som lå i frontruta, stod det bla.: Regn sensor Rygge sensor Handsfree og Bluetooth Etter kjøpet fant jeg ut at bilen hadde ingen av disse, og konfronterte forhandleren.

Han sa da, at begrunnelsene mine ikke var avgjørende for kjøpet mitt, å at jeg derfor ikke fikk en annen bil, eller dette montert. Og at de bare hadde hentet listen fra en liste på nettet. (Ikke sjekket om "reklamen" var riktig)

Æ føle mæ lurt å forbanna. . Hva er egentlig riktig i slike situasjoner? Mvh Alexander Benjaminsen

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2015-12-11 15:58:57 +0100

Hei. Her bør ikke forhandleren slippe så lett, han har solgt en bil med hvor det opplyste utstyret ikke finnes på bilen. Som denne profesjonelle part kan han ikke lure seg unna med den usaklige unnskyldningen. Du har krav på det som er opplyst, og jeg forstår det slik at du tok dette opp umiddelbart med selger. Om selger ikke retter dette eller gir prisavslag kan du ta det opp med for eksempel en bilorganisasjon du er medlem av. Du kan lese mer på www.forbrukerradet.no eller www.kna.no. Hilsen KNAjuristen.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar