Jeg har et litt komplisert og utfordrende spørsmål til deg som jeg håper du kan gi et klart svar på, og gjerne så krystall klart som mulig.det krever

spurt 2014-07-29 02:55:50 +0200

Hei Benny!

Jeg har et litt komplisert og utfordrende spørsmål til deg som jeg håper du kan gi et klart svar på, og gjerne så krystall klart som mulig. Det krever også litt kunnskap innenfor området, som du skal få et lynkurs i nå slik at du slipper å klø deg i huet. Det er nemlig én ting som jeg har lurt veldig på den siste tiden, egentlig de siste par årene. I USA så er det folk som har biler med svære 6 liters diesel motorer, og dem har selvfølgelig merket prishoppet som har økt jevnlig på diesel og bensin hvert år. Det har faktisk gått så langt at folk henter frityr olje fra gatekjøkken som dem renser til diesel bilene og som varmes opp ved bruk, mens andre lager etanol fra sukker til bilene som opprinnelig gikk på bensin, men dette vet sikkert dere i redaksjonen allerede. Én ting som det ikke skal være tvil om, er at kunnskap gir deg mye tilbake.

Det mange har gjort der for å kompensere for pris nivået på diesel og bensin, er å montere celler fra 20 til 201 plater som generer Hydrogen og Oksygen "on the go" via pluss og minus til disse platene som står i destillert vann eller tappevann. Det vil da reagere med spenningen tilført disse platene, der pluss gir oksygen, og minus hydrogen. Det i seg selv, burde være ganske trygt, siden alt da skal kobles sammen med tenningen og det ikke er noe som lagres, alt går altså rett inn i inntaksmanifoilen etter luft filteret.. Jeg har selv sett mange videoer på dette som dokumenterer forandring som tiltrer når dette er i bruk, og som viser resultater som ingen avleiringer inne i motoren, økt effekt og mye renere olje ved skift intervaller, for ikke å glemme mindre eller renere eksos. Det har også vært slike ting som at moteren går jevnere. Da mener jeg ikke at dette vil erstatte diesel/ bensin helt, men at det hjelper til å brenne opp de tunge atomene slik at alt blir nedbrutt til ren energi istedet for at noe blir igjen. Vi må ikke glemme at diesel og bensin er et biprodukt av olje og karbonbasert.

Nå er saken slik at jeg ønsker å ha en tilsvarende løsning i min 1,5 diesel Corsa, som om mine 1200 km (Moss til Frankfurt fra mitt sted) per tank ikke er nok, men det er jo ikke det siden jeg ønsker å kunne sitte igjen med mer penger, samtidig som at jeg gjør miljøet en tjeneste, pluss at muligheten til å dobble antall kilometer per tank, er ganske så fristende. Så helheten i dette spørsmålet, blir da hvordan jeg skal få til dette 'lovlig', og hvem som tilbyr slike tjenester og hvor det kan utføres og hva som må gjøres med styringen i motoren osv, alt det jeg trenger å vite for å få det gjennomført. Klarer du denne utfordringen?

Mvh en bil frelst Jan Erik.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett