0

Jeg kjøpte meg en 520 e39 for 4 uker siden. for ca 2 uker siden begynte den å gå litt varm når jeg kjørte lange distanser. så jeg skifet kjølevifta s

spurt 2010-12-21 22:47:09 +0100

Hei Benny. jeg kjøpte meg en 520 e39 for 4 uker siden. for ca 2 uker siden begynte den å gå litt varm når jeg kjørte lange distanser. så jeg skifet kjølevifta som var gåen ( slurekobling ). skiftet også tremostaten i samme slengen. etter dette ble det bare mer problemer. Motoren drikker vann( røyker litt hvit ). tok co test og den ligger på o,4-0,5 og det blir svært fuktig på gulvet når den står og sviver lenge.. i ekspansjons tanken bobbler det og braker noe falt. ( trykk i kjølesystemet ) i den nederste slangen på radiatoren føles det ud som om det ikke er vann i når den sviver. slangen blir ikke varm og det kjennes som det ikke er trykk her.. Det er ikke kjælevann i oljen. Er det toppakningen som er defekt eller er det toppen som er sprukket? hva er billigst å gjøre?

MVH Eirik

Takk for svar!

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-12-27 11:20:42 +0100

Kan vel tyde på at det er toppakninga, men det finner verkstedet fort ut.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Spørsmålsverktøy

1 følger

Statistikk

Spurt: 2010-12-21 22:47:09 +0100

Sett: 121 ganger

Sist oppdatert: Dec 27 '10

Antall visninger