0

Jeg startet opp bilen i går morges som vanlig og kjørte til jobb. 2 timer senere og skulle videre, men bilen nektet å starte. fikk noen til å taue meg

spurt 2012-03-27 16:22:44 +0100

Jeg startet opp bilen i går morges som vanlig og kjørte til jobb. 2 timer senere og skulle videre, men bilen nektet å starte. Fikk noen til å taue meg for å dra den i gang, men det var ikke antydning til tenning. Tenkte med en gang at det var kondens som var problemet og fikk den tauet på beninstasjon og fylt bensin og kondensfjerner (har kjørt en stund på grunn tank, og har hatt tilsvarende problem før). Dette hjalp dermimot ikke denne gang, så jeg gikk videre til å skifte tennplugger, og la merke til at det var litt bensin på dem, ellers bittelitt sot, men ikke så veldig mye. Prøvde nå å renne den i gang, men ikke antydning til tenning nå heller.... Det kan også nevnes at bilen har hatt i et halvannen års periode en tendens til å få veldig lavt tomgangs turtall en gang nå og da når den startes. Etter at den blir varm virker den som normal, men har måtte sitte å holde litt på gassen for å få den varm. Hadde den på Mitsubishi verksted hvor de sa at det var et luftespjell som satt fast, med det hjalp ikke noe at de fikset det... Hadde den inne en gang før det også faktsik og da fant de ingenting, men de nullstilte alle systemer... None idé om hva som er problemet? Takkker =)

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2012-03-28 08:23:42 +0100

Disse motorene har tendens til å kokse. Disse motorene må få kjørt seg fra tid til annen! La den virkelig få ta seg ut på høye turtall og rå gassbruk om du får start på den! De må få brenne seg ren ved hjelp av varme under kjøring.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar