0

Skal kjøpe meg førstebil til våren, og kan si ganske sikkert at dette kommer til å bli en 940. men ser at de allerfleste har gått et sted over 300000

spurt 2011-11-27 22:49:32 +0100

Hei, skal kjøpe meg førstebil til våren, og kan si ganske sikkert at dette kommer til å bli en 940. Men ser at de allerfleste har gått et sted over 300000 km, planen var egentlig å kjøpe noe som var gått under dette, men når jeg ikke har tenkt til å bruke mer enn 30000,- har de fleste i denne prisklassen gått over eller har automat kasse. Har det egentlig mye å si om den har gått lengre enn 300000? Lurer også på om 940 er et bedre valg fremfor 740?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

3 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2011-12-09 20:14:26 +0100

hei du!

ser du har lyst på volvo 940 som første bil, finner mange 940 på nettet til 30 og godt under det, som har godt under 300,000km på tellern, men 300.000km er ikke noe tall å frykte vis bilen har fin servic historikk og eigeren har vert flink med motorvermer osv så kan en god gammal rødblokk valseavgårdede flere tusen km til uten de store problemer, lykke til!

mvh O.R

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2012-03-07 10:29:43 +0100

legg i litt mer penger å få en bedre bil 940 etter 94 er galvanisert og ruster mindre. det er ingen stor jobb å bygge om fra aut til man

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2012-07-25 15:11:58 +0100

^ Nei, volvo ble galvanisert rundt 88. Få tak i deg en 940 som er nyere enn 1995. Da fikk de M90 manuell girkasse og turbo som standard (B230FK). Mye lettere å selge videre med turbo og M90

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger