0

Ser at dere kaller sharan for en av bilene fra h...så dårlige er de nå vel ikke?

spurt 2010-02-01 12:56:34 +0200

Ser at Dere kaller Sharan for en av bilene fra H...Så dårlige er de nå vel ikke?Ang. endeleddene så er det nå stort sett de ytre som slites (På T4 Caravelle spises og indre ledd opp i førtid), og el-nett i førerdøra er nå ikke all verden. Med mindre at noe tar fyr :)Slik jeg opplever den bilen som min eldre far har, så er dette en tung bil, som har litt for mye av vekta over bakaksel og den er STIV og bråker/rumler inni.Fra et mekaniker-synspunkt, så er motor-rommet full-og til dels feil-pakket. Mareritt å bytte kupe-filter og HELE visker-mekanismen har det med å ta kvelden etter 4-6 år. Men når man ser på den, skjønner man også hvorfor. Burde vært smørenipler på viskerakslingene. Og dette er er et underleverandørproblem.Ang. autmat-kasser. ALDRI Automat i hverken T4 eller Sharan. ZF kan ikke lage dette ordentlig lengre. Da er Tåjåtta-kassa i T5a og T5b noe bedre mener jeg å ha hørt.Og så viser det jo seg også at det innenfor Toyota går fort i svingene, sjøl om at det går an å putt bilen i fri og slå av tenninga.Vad Tycks?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-02-01 13:26:27 +0200

Takker for tilbakemelding. Morsomt å se dine synspunkter men det enderer ikke mitt. Og det er klart det er flere enn disse fem på lista som kunne vært kvalifisert. Kanskje vi skal lage en del 2?

At det er er underleverandør problem, enderer egentlig ikke saken. Bilen som produkt er jo like dårlig! Men det er klart at det finnes eksemplarer som det også har vært lite feil med, heldigvis!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar