Hvorfor er aldri rexton med i undersøkelser av div. slag?
Hei Benny!
Hvorfor er aldri Rexton med i undersøkelser av div. slag? Forstår at det har noe med antall solgte biler å gjøre også, men når man f.eks undersøker hvem som er den beste SUVen i forskjellige prisklasser osv, så er det merkelig at den aldri er med synes jeg. Spesielt i varebilklassen der den gjør seg bedre som de fleste andre pga avgiftene i dette fattige landet.
Jeg har selv en 2006 mod 270xdi, hatt den siden 2008 og kjørt 75000km med den uten annet enn problem med en ledning til den ene parkpæra. Er så fornøyd med denne at jeg vurderer å kjøpe en nyere en snart.
"Alle" jeg snakker med sier de synes Rexton er spreke å se på og lurer på hvordan de er, jeg svarer som regel: "en av to varebiler med 4x4 som jeg fikk plass bak rattet i, mest bil for pengene ifht Toyota,Mitshubishi,Patrol etc, , starter og går uansett, aldri vært noe feil med dupeditter av forskjellige slag, har alt av teknisk utstyr du trenger, Mercedes kvalitet i hele drivlinja, utrolig god å kjøre, raskt varm om vinteren.....osv"
Når de spør hvorfor jeg kjøpte den, så er svaret enkelt: "her fikk jeg plass til å sitte til tross for molboveggen, og for den summen jeg gav for denne, måtte jeg kjøpt en 6 år eldre Pajero for å kommet ned på samme pris - og da med følelsen av å sitte i en traktor!"
Hva er logikken i at en bil ikke skal kunne være med i en undersøkelse om kundetilfredshet bare pga at det er for få solgte? Er det ikke kundetilfredsheten som skal måles? Hva hadde skjedd om de som har kjøpt de mest populære merkene hadde fått vite noe om Rexton før de handlet?