0

Er ute etter ny bruktbil og lurte litt på ssangyong rexton.veit du om dette er noe å satse på,må ha 5 seter,så derfor blr det 2005 modellen somblir ak

spurt 2010-05-26 21:21:04 +0100

Hei.er ute etter ny bruktbil og lurte litt på ssangyong rexton.Veit du om dette er noe å satse på,må ha 5 seter,så derfor blr det 2005 modellen somblir aktuell(prismessig).MVHStig

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2011-03-03 01:44:32 +0100

Hvis du ønsker å eie gatas aller styggeste bil er det bare kjøpe! Som bonus på pluss-siden kan du sove godt om nettene. Ingen stjeler en Ssangyoung frivillig- så bare la dører stå åpne og nøklene i. På minus-siden- i tillegg til at det er en VIRKELIG dårlig bil og at designet for selv blindeforbundet til å brekke seg- så må du kjøre den utenfor bryggen og bruke den som anker når du er lei av den.

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2011-03-03 09:21:47 +0100

Det er nyttig med så nyanserte og \"høyst sannsynlig\" erfaringsbaserte uttalelser!

Posten er riktignok gammel, men jeg antar spørsmålet er relevant for flere.

Selv har jeg nå kjørt Rexton 2 i noen måneder, etter at jeg tidligere hadde en Mercedes C-klasse. Jeg valgte Rexton delvis på grunn av designet, og delvis på grunn av prisnivået som bruktbil. Bilene har høyt utstyrsnivå, og er jevnt over gode å kjøre. På langkjøring er den faktisk riktig så komfortabel. Selv om motor og grikasse har sin opprinnelse fra MB, er ikke materialvalget i bilen forøvrig på høyde med MB. Det er det på den annen side svært få biler som er.

Varebilkupeen er stor nok for voksne karer, men i likehet med de fleste biler vil personer over 180 cm oppleve sitteputene som litt for korte. Satt forøvrig nylig i en 2010-modell Subaru Forester, og putene der var enda kortere! Ergonomien ellers er høvelig god, men bilen kunne med fordel hatt flere justeringsmuligheter på rattet.

[u]Som dieselbiler flest[/u] generer ikke motoren nok varme i vårt klima, og bilene er derfor utstyrt med tilleggsvarmer. Disse egner seg ikke for mye småkjøring, så ha dette i bakhodet.

Etter å ha lest mange tester av bilene sitter jeg igjen med inntrykket av at testresultatene er preget av forutinntatte holdninger. Kanskje kan det også skyldes at bilen faller litt mellom to stoler med hensyn til katergori og konkurrenter. Mens den har et design, interiør og utstyrsnivå som peker i retning SUV, er den samtidig bygget på en offroad-plattform uten å ha de samme forutsetningene som en fullblods offroader.

For folk flest er det derimot ikke aktuelt å utsette verdier for flere hundretusen for offroadkjøring på bane. Har du derimot behov for god plass, kjører med tilhenger, på dårlige hytteveger eller på generellt krevende vinterveger opplever jeg bilen som et kurant alternativ for de som ikke har lyst til å bruke ytterligere 100.000,- til for å få merkevaren Landcruiser eller Landrover.

Broom har nylig testet både Pajero og Landcruiser hver for seg, og opp mot hverandre. Kanskje hadde det vært på tide at Benny tok for seg Rexton 2 og eller XVT også?

Jeg gleder meg i mellomtiden til neste langtur på skikkelig vinterføre!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar