0

Bruktbil med kort kjørelengde. 150 hk diesel 1.9. kort beskrivelse av problematikk som var. skiftet virvellspjell (løst) delvis tett manifoil, skiftet

spurt 2013-04-02 18:26:14 +0200

Bruktbil med kort kjørelengde. 150 HK diesel 1.9. Kort beskrivelse av problematikk som var. Skiftet virvellspjell (løst) delvis tett manifoil, skiftet glødeplugger, termostat, EGR ventil og dieselfilter. Brukt plenty med claningstoff for og rengjøre dyser og innsug. Det tok ikke mange dager efter kjøpet at dette ble oppdaget. Men den har sine småproblemer etter denne behandlingen og skifting av deler. Så sies det at en bør bruke et annen diesel, der det rengjøring stoffer i!! Diselbiler har jeg hatt før, men aldri opplevd noe lignende som dette. Har heller ikke tenkt og skifte diesel. Har skjønt at bilen har hvert småkjørt pga de omstendigheter som har oppstått. Men hvorfor selger en da en bil med slike problemer, bilen ble levert med full servise. Er det mekanikere her på forumet som har en bedre ide, en og skifte diesel? P:S bilen er ordnet på merkeverksted. Hilsen litt frustert :)

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2013-04-02 22:20:13 +0200

Hva er skjedd med bokstavene, hilsen litt frustert sabb eier ;)

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar