0

Jeg er interessert i de gamle 911’’ene fra slutten av 60-tallet til og med 1973, før gummistøtfangerne kom på plass. hvor mye må man gi for en slik (u

spurt 2009-08-22 20:55:13 +0100

Hei!Jeg er interessert i de gamle 911’’ene fra slutten av 60-tallet til og med 1973, før gummistøtfangerne kom på plass. Hvor mye må man gi for en slik (unntatt 2.7 RS hvor prisene har gått stratosfæriske)? Hva bør man se etter? Hva med deletilgangen? Er de virkelig morsommere å kjøre enn litt senere modeller? Er de like "giftige" som det sies hvis man kommer litt fort inn i en sving?Med det samme vi er i gang, vil jeg sette pris på tilsvarende opplysninger om Porsche 356.Takker på forhånd for svar.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2009-08-24 14:45:38 +0100

Hei nestenanonym. Du får en passelig halv-grei 911 fra rundt 100 000 kroner og oppover. Et bra eksemplar vil koste deg rundt 150 000 kroner og oppover.

Deletilgangen er god, men originaldeler er dyre.

Rust, rust og mer rust er det viktigste å sjekke. Slitte forgassere og girkasse er også viktig å se nøye på.

De senere modellene er nok litt "tryggere" å kjøre, du kan få deg noen skrekkopplevelser i svingene ja. Tips: Ikke slipp gassen! :)

356 må vi nesten ta en annen gang!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar