0

Jeg har hatt en 406 i ti år. det har vært ti år med litt formye trøbbel, dvs. kostbar trøbbel med bytte av stag i juloppheng forran og bak. coiler gå

spurt 2009-11-02 13:04:10 +0100

Hei. Jeg har hatt en 406 i ti år. Det har vært ti år med litt formye trøbbel, dvs. kostbar trøbbel med bytte av stag i juloppheng forran og bak. Coiler går rett som det er i stykker, og noe så prosaisk som styremotoren til friskluftspjeldet har gått tre ganger til en stk. pris av kr. 3500.! Det eneste som har gjort at jeg har holdt fast ved bilen er, etter min mening, den enestående komforten. Men etter 200 000 km. skal den byttes. Mitt spm. knytter seg til 407: kan jeg vente et like trøblete bilhold her? For hvis det er tilfellet, tror jeg nok at jeg vil bite i gresset og kjøpe noe japanskt. Har hatt en Carisma i liek lenge som 406’’en, og det har vært et helt uproblematisk bilhold, men her finnes det overhode ikke noe som likner på komfort

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2009-11-02 13:18:17 +0100

Hei du. Dette er interesant lesning, men jeg er ikke overrasket....

Beste-kompisen min har en 407, og han har vert på verksted med den godt over 50 ganger på 3,5 år.... Jeg kjøpe en Subaru samtidig som han kjøpe sin 407 (begge var helt nye). Det er ingen tivil om kvaltetsforskjellen - for å si det slik. Jeg var på verksted kun og hadde service hver 15 000 km. Mens kompisen min var der en gang pr mnd. minst.

Må legge til at jeg tror (håper) de nye 407 nå er bedre. Men det finnes jo MYE i mellom 407 og Carisma da...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger