0

Ser nå at jeg burde funnet denne tråden før jeg kjøpte bruktbil i juni...jeg har en 307 1,4, 2003 mod, som jeg nettopp har hatt på første service (a s

spurt 2010-11-22 16:46:02 +0100

Ser nå at jeg burde funnet denne tråden før jeg kjøpte bruktbil i juni... Jeg har en 307 1,4, 2003 mod, som jeg nettopp har hatt på første service (A service). Jeg gav beskjed om at brekket hadde frosset når det var kaldt og at det var en unormal "brummelyd" og "klakking" ved kjøring på lavt turtall (høres ut som den har dieselmotor). Servicen ble i seg selv ganske dyr med både bytte av håndbrekkvaier og bremseklosser bak (selv om dette ble gjort for ett år siden også). Da jeg fikk bilen tilbake var den ganske høye og merkbare ulyden der fremdeles så jeg dro tilbake og tok med meg en fra verkstedet på en tur. Det var tydelig da at han ikke hadde gjort dette tidligere og at de da hadde gjettet på hva som var årsaken -ergo byttet bremseskivene. Her tror jeg vi har et tilfelle av late merkeversteds-mekanikere og kvinnelig-blond-kunde-syndrom. Sant skal sies at dette er min første bil, jeg kan ingenting om faget og er klar over at det fort koster penger å ha en litt eldre bruktbil. Men, jeg vet også når jeg blir lurt og når jeg ikke blir tatt på alvor. SÅ, har du noen råd til hva jeg kan gjøre slik at jeg kan forsikre meg om at jeg får ordnet opp i dette? Bilen skal tilbake i slutten av uken og de tror at registerreim (byttet for 2.5 år siden) kan være slakk og/eller at en eller flere lenkestag må skiftes. Det er forøvrig Bertel O. Steen Økern vi snakker om. Svar mottas med takk.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-11-22 19:02:01 +0100

.

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2010-11-22 19:03:38 +0100

..

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar