0

Prøvde her om dagen, men kom vel ikke med blant de du rakk, så jeg prøver igjen. :)ser på 2. generasjon mercedes slk. jeg har 2 spørsmål:1. om første

spurt 2009-11-30 13:44:42 +0200

Heisann. Prøvde her om dagen, men kom vel ikke med blant de du rakk, så jeg prøver igjen. :)Ser på 2. generasjon Mercedes SLK. Jeg har 2 spørsmål:1. Om første generasjon skrev dere: "Taket gjør at mange bruker den hele året, men pass opp på glatte veier. Dette er på ingen måte noen god vinterbil!" Om 2. genreasjon skriver dere: "Kjøreegenskapene er kraftig forbedret sammenlignet med forgjengeren. Her har du det moro på svingete veier, samtidig som den er utmerket på fin cruising med taket nede." Gjelder dette også på vinterføre, eller er dette fortsatt en bil man setter i garasjen når vi kommer på disse tider og tar fram til 17. mai. Med bakhjulsdrift er det kanskje på plass med den gode gamle "sandsekk i bagasjerommet"-taktikken om vinteren, eller virker det mot sin hensikt?2. Dere skriver at "Dårlig utstyrte biler er katastrofe og nesten uselgelige. Biler uten skinninteriør, automatgir og klimaanlegg skal trekkes minst 100 000 kr i pris." Nå er jeg personlig glad i manuelt gir. En bil som har alt av utstyr, men manuelll kasse, hvor mye trekker det på prisen?Geir :)

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2009-11-30 13:51:45 +0200

Heisann, bra du ikke gir deg!

  1. Bilen kan absolutt brukes hele året, og sandsekken i bagasjerommet er slett ingen dårlig ide. Må jo føye til at den trives aller best med "fast grunn" under hjulene...

  2. Tipper at at en slik bil med manuellt gir skal koste ca 25 000 kroner mindr enn en med aut. gir!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar