0

!jeg vet ikke om du er rette mannen å spørre,men jeg prøver.jeg har akkurat kjøpt meg en honda crv 2007 modell 2,2 140 hk diesel. problemet som har o

spurt 2014-03-13 22:42:07 +0100

Hei ! Jeg vet ikke om du er rette mannen å spørre,men jeg prøver. Jeg har akkurat kjøpt meg en Honda CRV 2007 modell 2,2 140 hk diesel. Problemet som har oppstått er en tett dyse, og spørsmålet er da om jeg må bytte alle 4 dysene eller holder det å bytte den ene ? Bilforhandler vil bare dekke den dysen som er tett. Jeg tenker jo at når det først begynner med den ene, så kommer de andre ene etter en ? Dette virker som en kostbar reparasjon og det hadde jo vært greit å fått dette inn under garantien

Mvh Eirik

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2014-03-14 12:32:44 +0100

Hei Erik!

Jeg skjønner hva du tenker på og det er klart det hadde vært en fordel å bytte ut alle samtidig. På den annen side selv om du får hull i en tann så behøver du ikke nødvendigvis å få i de andre...

Men de andre dysene bør helt klart sjekkes. Nøye! Forskjeller kan medføre ujevn gange. Når dette men commonrailmotorer kom var det liksom ikke måte på. Da måtte alt byttes om noe gikk galt underveis - ble det sagt da.

Jeg ser nå at dette ofte ikke gjøres i praksis, og at det funker allikevel. Så noen "krise" er det slett ikke om bare den ene byttes.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger